Złożenie rezerwacji
- Rezerwacja dotyczy pobytu w Dzikie Historie Młynik, ul. Młynik 1, 11-731 Sorkwity,
- Dzikie Historie Młynik przyjmuje rezerwacje po zgłoszeniu:
● telefonicznym: +48 509034662
● mailowym: info@dzikiehistoriemlynik.pl
● mailowym – przy pomocy formularza rezerwacji: www.dzikiehistoriemlynik.pl
● on-line przez strony www.dzikiehistoriemlynik.pl, www.slowhop.pl - Osobami rezerwującymi mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
- W celu dokonania rezerwacji Osoba rezerwująca jest zobowiązana do podania prawidłowych danych: imię i nazwisko, nr telefonu, e-mail, wybraną ofertę, ilość osób oraz termin pobytu.
- W trakcie dokonywania rezerwacji Osoba rezerwująca wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Dzikie Historie Młynik.
- Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/
WE („RODO”), w celach realizacji umowy najmu. - Administratorem danych osobowych jest Dzikie Historie Młynik, ul. Wawrzyńca Żuławskiego 2, 02-641 Warszawa NIP: 5214017466
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji oraz prawidłowego wykonania umowy najmu obiektu Dzikie Historie Młynik.
- Osoba rezerwująca posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych, o których mowa ust. 4 jest warunkiem koniecznym do dokonania rezerwacji pobytu i zawarcia umowy z Dzikie Historie Młynik. Brak podania danych osobowych uniemożliwi zawarcie umowy najmu.
- Dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne, tj. przez okres 30 dni od dnia zakończenia pobytu.
- Administrator nie będzie przekazywać danych Najemcy do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora, Osobie rezerwującej przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Osoba rezerwująca, po dokonaniu rezerwacji otrzyma za pośrednictwem poczty e-mail wstępne potwierdzenie rezerwacji , które obejmuje: termin pobytu, rodzaj oferty, ilość osób, cenę oraz informację o terminie i wysokości wpłaty opłaty rezerwacyjnej – przedpłaty, o której mowa w pkt II ust. 1 i 2. Wstępne potwierdzenie rezerwacji, jak i dalsza korespondencja w sprawie będzie kierowana przez Dzikie Historie Młynik na adres poczty elektronicznej, podany przez Osobę rezerwującą, zgodnie z ust. 9.
- Wstępne potwierdzenie rezerwacji, o którym mowa ust. 10 należy traktować jako informację, że obiekt Dzikie Historie Młynik jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie, przez okres 7 dni od otrzymania zgłoszenia, tj do dnia płatności opłaty rezerwacyjnej – przedpłaty, o którym mowa w pkt II ust. 2, jest zablokowany na rzecz Osoby rezerwującej.
Potwierdzenie rezerwacji
- Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po wpłaceniu opłaty rezerwacyjnej – przedpłaty w wysokości 30 % wartości całego pobytu na konto Dzikie Historie Młynik. Kwota opłaty rezerwacyjnej – przedpłaty jest podana we Wstępnym potwierdzeniu rezerwacji, o którym mowa Pkt I ust. 9.
- Płatności opłaty rezerwacyjnej – przedpłaty należy dokonać w terminie 7 dni od dnia otrzymania przez Osobę rezerwującą wstępnego potwierdzenia rezerwacji. Do tego czasu rezerwacja pozostaje rezerwacją wstępną.
- Nie wpłacenie opłaty rezerwacyjnej – przedpłaty w terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
- Dzikie Historie Młynik, po otrzymaniu opłaty (co oznacza uznanie rachunku bankowego Dzikie Historie Młynik) zmienia rezerwację na potwierdzoną i informuje Osobę rezerwującą o dokonanym potwierdzeniu – e-mailowo lub telefonicznie.
- Dzikie Historie Młynik po potwierdzeniu rezerwacji zobowiązuje się do nie wynajmowania zarezerwowanego obiektu.
- Opłata za wynajem obiektu Dzikie Historie Młynik obowiązuje za cały okres wskazany w potwierdzonej rezerwacji. Jeżeli Gość nie przyjedzie do Dzikie Historie Młynik, w terminie objętym rezerwacją to Dzikie Historie Młynik traktować będzie brak przyjazdu po upływie doby, jak rezygnację z całego pobytu..
- Gość w przypadku opóźnienia przyjazdu o więcej niż 1 (jedną) dobę, może utrzymać aktywną rezerwację, pod warunkiem powiadomienia Dzikie Historie Młynik o takim opóźnieniu, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. W takim przypadku rezerwacja nie zostanie anulowana przez kolejną dobę.
- Wpłata opłaty rezerwacyjnej – przedpłaty i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie przez osobę dokonującą rezerwacji oraz akceptację wszystkich regulaminów i zasad obowiązujących na terenie obiektu Dzikie Historie Młynik, dostępnych na stronie internetowej www.dzikiehistoriemlynik.pl oraz bezpośrednio w obiekcie.
Zasady płatności
1. Opłata rezerwacyjna – przedpłata
1.1. Opłata rezerwacyjna-przedpłata wpłacana jest w polskich złotych (PLN), na następujące konto:
Dzikie Historie Młynik Sp z o.o.
ul. Wawrzyńca Żuławskiego 2, 02-641 Warszawa
NIP: 5214017466
REGON: 525180079
nr konta : 49 1140 2004 0000 3102 8455 8341
1.2. Prowizję od wpłaty ponosi Wpłacający.
1.3. W tytule wpłaty proszę podać nazwisko Osoby rezerwującej (jeśli opłata dokonywana jest z rachunku innej osoby) oraz datę zarezerwowanego pobytu.
2. Zapłata za pobyt
2.1. Zapłata za pobyt następuje najpóźniej w dniu przyjazdu.
2.2. Gość zobowiązany jest do zapłaty za cały zadeklarowany okres pobytu, w dniu przyjazdu, nawet w przypadku, gdy zamierza skrócić pobyt.
Anulowanie rezerwacji
1. Brak wpłaty opłaty rezerwacyjnej – przedpłaty, o której mowa w Pkt II ust. 1 w określonym terminie i wysokości powoduje automatyczne wygaśnięcie Wstępnej rezerwacji.
2. W przypadku anulowania rezerwacji, w terminie nie później niż 14 dni przed planowanym dniem rozpoczęcia pobytu Osobie rezerwującej zwracane jest 50% wpłaconej opłaty rezerwacyjnej – przedpłaty.
3. W przypadku anulowania rezerwacji później niż 14 dni przed planowanym dniem rozpoczęcia pobytu wpłacona opłata rezerwacyjna- przedpłata nie podlega zwrotowi.
4. W przypadku skrócenia pobytu, zapłacona kwota nie podlega zwrotowi.
Reklamacje
1. Rezerwujący może złożyć reklamację pobytu mailowo na adres: info@dzikiehistoriemlynik.pl. Dzikie Historie Młynik ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.